»Ivanišinovi filmi v osnovi niso mišljeni kot videoinstalacije, temveč to postanejo šele v nadaljnjih eksperimentih in razmisleku o filmu kot mediju, o pomenu filmskih podob oziroma vprašanju fikcije na podlagi podobe ter navsezadnje tudi o premiku v filmskem jeziku, ki njegove filme umesti v kontekst avantgardnega, eksperimentalnega 'antifilma,'«
»Ni pretirano reči, da film doslej ni znal bolje povedati, da je nekdo umrl.«
»Mislim, da je to tudi del Oroslana in Porabja. Da so konkretne stvari, ki so tam, ampak hkrati niso takšne, kot so, ali pa ljudje ne predstavljajo nujno samih sebe.«
»V kratkem igranem filmu Sestre režiserka ponuja gledalcu kritičen razmislek o vlogi spola in z njo povezanim nasiljem v družbi. S pomočjo intenzivnega ritma, nasičenega prepleta vizualnih podob, zvoka in glasbe nas film silovito vodi od prvega do zadnjega kadra.«
»Majhne, iskrene, brezčasne mojstrovine o dinamiki med ljudmi, različnih folklorah, kulturah in običajih.«
»Uporaba filmskega traku se nama je zdela prava izbira za doseganje teh ciljev.«
»Hrčki živijo in dostojanstveno delajo v Hrčeklandiji, popolni državi s popolnim gospodarstvom. BDP neprestano raste, nezaposlenost ne obstaja, 100 odstotkov prebivalcev se izjavlja za srečne. A seveda kot vsak poskus nasilne ureditve popolne družbe ima tudi svet hrčkov svojo temno plat, ki jo postopoma odkrivamo skozi film.«
»Tradicionalno moški pač veljajo za tiste, ki redkeje ubesedijo svoja čustva, in ravno s to prepreko se skozi zgodbo spopadata oba glavna lika.«
»Stvari so v besedah skrivnostnejše kot v podobah.«
»Kako je tisti, ki je umrl, še prisoten na obrazih tistih, ki živijo?«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju